Esiintyjähaku Hinttalan kesään avoinna

Hinttalan kotiseutumuseolle haetaan esiintyjiä kesän kulttuuritapahtumiin. Ohjelmaehdotuksia voi lähettää kaupungin kulttuuripalveluille 15.3. saakka. Myös Hinttalan kesänäyttelyiden hakuaika on meneillään, hakuaikaa on 28.2. saakka.

Hinttalan kotiseutumuseolle haetaan esiintyjiä kesän kulttuuritapahtumiin. Nokian kaupungin kulttuuripalvelut järjestää Hinttala soi -iltoja torstaisin ajalla 4.6. – 13.8., mutta ehdottaa voi myös ohjelmistolleen paremmin sopivaa ajankohtaa. Yhdistykset voivat tuttuun tapaan järjestää myös omia tapahtumiaan viikottaisesta ohjelmasta poiketen.

Ohjelmaehdotusten ennakkotietoja voi lähettää 15.3. saakka osoitteeseen kulttuuri@nokiankaupunki.fi. Ennakkotiedoissa on hyvä kertoa lyhyesti ohjelman sisällöstä, esiintyjälle sopivista ajankohdista sekä yhteystiedot. Yhdistyksille maksamme kesäkeikkakorvauksena 85€ laskua vastaan, nuorille harrastajille 50€ verokorttia vastaan ja muiden esiintyjien kanssa palkkioista voidaan neuvotella.

Hinttalan kesänäyttelyiden hakuaika on meneillään

Hinttalan pihapiirissä olevissa aitoissa järjestetään kesäaikaan vaihtuvia kuvataide- ja käsityönäyttelyitä. Kesän 2020 näyttelyaikoja haetaan sähköisellä lomakkeella, hakuaika päättyy 28.2.2020. Haettavana ovat näyttelyajat Nokia-viikolle 9.-17.5. sekä 1.6. – 30.8.2020. Näyttelyaitasta peritään vuokraa 32€/viikko/aitta (sis. alv. 24%).

Hinttalan kesän ohjelma ja näyttelyajat vahvistetaan huhtikuussa.

Lisätietoja:
Nokian kaupungin kulttuuripalvelut, puhelimitse 2.3. alkaen p. 040 133 4101.