Cledos ja TVOF- voittaja Jerkka Virtanen avaavat Summer pop up -kesäkärrykiertueen Poutunpuistossa

Maanantaina 4.6.2018 klo 17-20 järjestetään Nokian Poutunpuistossa nuorisopalveluiden Summer pop up -kesäkärrykiertueen avajaiskonsertti. Konsertissa esiintyvät nuorten toivoma Cledos, nokialainen The Voice of Finland -voittaja Jerkka Virtanen bändeineen sekä tiskijukkana DJBJ. Konsertti on ikärajaton.

Tule viettämään kesäiltaa piknikin merkeissä ja kuuntelemaan hyvää musiikkia! Tapahtuma on päihteetön ja energiajuomaton. Tapahtumaan vapaa pääsy.

Nuorisopalveluiden nuoriso-ohjaajat kiertävät pakettiautolla juhannusviikolle asti nuorten ajanviettopaikoilla ympäri Nokiaa tarjoten tekemistä lomaa viettäville nuorille. Tulossa on sup-lautailua, katukorista, kuplapalloilua, jouskaritägäystä ja paljon muuta. Yhteistyössä mukana Nokian kaupungin kulttuuripalvelut, Nokian nuorisovaltuusto, BC Nokia, Nokia River Golf, Mannerheimin lastensuojeluliiton Nokian yhdistys ja Grr8t Sports.