Osallistu loppukauden terveysliikuntaryhmiin puoleen hintaan

Nyt voit ilmoittautua Nokian liikuntapalveluiden iäkkäille suunnattujen kausimaksullisten liikuntaryhmien vapaille paikoille loppukaudeksi vain 15 eurolla. Tarjolla on vesijumppaa, ohjattua kuntosaliharjoittelua, voima-tasapainojumppaa sekä venyttelyä.

vesijumppa

Terveysliikuntaryhmien kevätkausi 9.1.-8.5.2023

Osassa iäkkäille suunnatuissa kausimaksullisissa ryhmissä on vielä tilaa, joten aukaisimme ilmoittautumisen uudelleen ja alensimme loppukauden hintaa puolella. Loppukauden kausimaksu on 15 euroa (+ vesijumpparyhmissä uintimaksu). Halutessasi voit ilmoittautua useampaan ryhmään mukaan.

Ilmoittaudu vapaille paikoille kaupungin verkkosivuilla. Ilmoittautumista varten tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen sekä verkkopankkitunnukset.

Kaikki kevätkauden liikuntaryhmät löydät Ohjatut liikuntaryhmät kevät 2023 -kalenterista (pdf)