Vastaa Nokian kaupungin infrapalveluiden asiakastyytyväisyyskyselyyn vuodesta 2020

Nokian kaupungin infrapalvelut kerää asiakaspalautetta verkkokyselyn kautta, joka on julkaistu 15.1.2021. Kyselyn tavoitteena on kartoittaa kaupunkilaisten tyytyväisyyttä infrapalveluiden toimintaan vuoden 2020 aikana. Kysely on vastattavissa 31.1.2021 asti.

Infrapalveluiden tehtävänä on asuin- ja työpaikkaympäristön ylläpito ja rakentaminen. Infrapalvelut-tulosalueen vastuulle kuuluvat yleisten alueiden kunnossapito, rakentaminen, suunnittelu ja rakennuttaminen sekä yleisten alueiden ylläpidosta vastaaminen. Yleisten alueiden kunnossapidon osa-alueita ovat katujen, puistojen, ulkoliikunta-alueiden, puistometsien, leikkipaikkojen sekä metsien hoitaminen. Kaupunki kehittyy ja laajentuu, mikä tuo mukanaan ylläpidettävien alueiden laajentumisen.

Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaamalla nokialaisilla on mahdollisuus kertoa mielipiteitä infrapalveluiden toiminnasta, jolloin saamme tietää mihin asioihin kaupunkilaiset ovat olleet vuoden 2020 erityisen tyytyväisiä ja missä meidän tulisi vielä parantaa. Saatuja vastauksia käsitellään kokonaisuutena, eikä yksittäinen vastaaja ole tunnistettavista niistä.

Asiakastyytyväisyystutkimukseen voi vastata tästä linkistä 31.1. asti: https://link.webropolsurveys.com/S/569A4B9954F09C3A