Uusia rivitalotontteja myyntiin Nokian Harjuniittyyn

Nokian kaupunki myy kuusi uutta rivitalotonttia Harjuniitystä. Harjuniitty on Nokian uusin asuinalue, joka sijaitsee noin kolme kilometriä kaupungin keskustasta. Rivitalotontit ovat rakennettavissa heti. Hakuaika alkaa 19.1.2018 ja päättyy 5.2.2018 klo 12.

Vaaleanharmaita kiviparitaloja Harjuniityssä. Niiden etupihoilla on autoa pysäköityinä ja kadulla kävelee kaksi lasta.

Uudet rivitalotontit sijaitsevat Supernovan kadulla ja rajoittuvat puistoalueeseen. Harjuniityn asuinalueelle on sujuvat kulkuyhteydet myös lähikunnista ja asukkaita palvelevat Tampereen seudun joukkoliikenteen bussit, jotka kulkevat tulevaisuudessa aivan myyntiin tulevien rivitalotonttien vierestä. Harjuniityssä on myös yhtenäiskoulu ja päiväkoti.

Haettavina olevat rivitalotontit löytyvät Nokian kaupungin rivitalotonttien karttasovelluksesta. Karttasovelluksessa on tiedot mm. tonttien pinta-aloista, hinnoista ja asemakaavamääräyksistä. Jokaisen tontin kohdalta löytyvät myös hakuohjeet ja -lomake.

Jokainen hakija voi ostaa vain yhden tontin. Tonttiarvonta suoritetaan tarvittaessa 6.2.2018 klo 16.30 Nokian kaupungin virastotalon kokoushuoneessa 301 (Harjukatu 21, Nokia).

Lisätietoja:
Nokian kaupunki, kiinteistöteknikko Markku Pesonen, puh. 050 395 8761