Tunnettu tulevaisuustutkija Ilkka Halava vierailee Nokialla 15.9.2020

Arvostettu tulevaisuustutkija Ilkka Halava tulee Nokialle ravistelemaan ja virkistämään ajatteluamme muuttuvasta maailmasta ja työelämästä. Yleisölle suunnattu avoin tilaisuus on Kulttuuri- ja kirjastotalo Virran Hiomo-salissa tiistaina 15.9.2020 klo 18 – 19.30. Luennon järjestävät yhteistyössä Nokian kaupunki ja Pirkan opisto.

Ilkka Halava: Maailma koronaepidemian jälkeen. Kuvan tiedot löytyvät tekstistä.

Toimintaympäristömme on muutoksessa. Mitä uhkia näemme ja miten päihitämme ne? Missä ovat mahdollisuudet ja miten teemme ne mahdollisiksi? Olemme matkalla kohti uutta normaalia.

Pandemia vauhdittaa murrosta, joka vie meitä kohti planeettamme kannalta kestävämpiä järjestelmiä. Miltä uusi normaali näyttää? Poikkeusajalla on sekä positiivisia että negatiivisia seurauksia. Tunnistammeko niitä?

Avoimen yleisötilaisuuden lisäksi Ilkka Halava luennoi saman päivän aikana Nokian lukion opiskelijoille ja Nokian kaupungin esihenkilöille. Koska kaikki valintamme muokkaavat tulevaisuutta, on mielekästä jäsentää, mikä tulevaisuudessa on mahdollista.

Samoin on hyödyllistä pohtia, mikä on todennäköistä ja toivottavaa, mikä taas vältettävää. Tähän kaikkeen sisältyvä arvokeskustelu ohjaa valintojamme.

Pirkan opiston yleisöluennot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia tilaisuuksia. Suosittelemme ennakkoilmoittautumista. Ilmoittautuminen on maksuton, eikä sido mihinkään.

Ilmoittautumaan pääsee tästä linkistä: Ilmoittautuminen Ilkka Halavan luennolle

Luentoa voi seurata myös verkon välityksellä: Pirkan opiston verkkoluennot

Ajankohtaiset tiedot ja mahdolliset muutokset voit tarkistaa täältä: Ajankohtaiset tiedot luennoista ja seminaareista