Tähtivierailu Nokialla: Tuomas Katajala esiintyy Laulun juhlaa -konsertissa Nokian Kerholassa 22.10.

Nokian kaupungin kulttuuripalvelut tarjoaa ensi viikolla musiikin ystäville ainutlaatuisen musiikkielämyksen. Tähtitenori Tuomas Katajala esiintyy Nokian Kerholassa yhdessä pianisti Maija Weitzin kanssa tiistaina 22.10.2019 klo 19 Laulun juhlaa -konsertissa.

Tuomas Katajala kuuluu aikamme merkittävimpiin oopperalaulajiin ja on kansainvälisesti menestyneimpiä tenoreitamme.

Nokialais-espoolainen eturivin kamarimuusikko ja liedpianisti Maija Weitz on konsertoinut laajalti Suomessa ja ulkomailla. Hän on toiminut pitkään opettajana Sibelius-Akatemiassa sekä mm. kansainvälisen Brahms-kilpailun tuomaristossa Itävallassa.

Konsertin ohjelmassa kuullaan Robert Schumannin ja Richard Straussin lauluja sekä rakastettua suomalaista laulumusiikkia Sibeliukselta ja Toivo Kuulalta.

· Laulun juhlaa -konsertti Nokian Kerholassa tiistaina 22.10.2019 klo 19 – 20.30.
· Nokian kaupungin kulttuuripalveluiden järjestämään konserttiin on vapaa pääsy.
· Konsertissa on väliaika. Väliajalla kahvitarjoilu, 5 € hintaiset kahvilipukkeet väliajalle ovelta, vain käteismaksu.

Kuva: Elina Katajala