Pirkkalaistorille joulukuussa uusi Nokian Joulutori Pop up – hae myyjäksi mukaan tapahtumaan

Nokian kaupunki järjestää Nokian Joulutori Pop up -tapahtuman 1. - 22.12.2018 Pirkkalaistorilla entisen K-marketin tiloissa (Pirkkalaistori 1). Haemme nyt myyjiä ensimmäistä kertaa järjestettävään Pop up –tapahtumaan.

Nokian Joulutori Pop up -tapahtuman myyjäksi voi hakea yksityishenkilö, yritys tai yhteisö 26.10.2018 mennessä. Myyntipaikka on maksuton ja myyntiaika on minimissään kolme päivää ja maksimissaan kolme viikkoa eli koko tapahtuman ajan. Pop up on avoinna ma-pe klo 10-18 sekä la-su klo 9-14.

”Pop up –tapahtumalla voimme tarjota näkyvyyttä sellaisille toimijoille, joilla ei muuten olisi mahdollisuutta hankkia myyntipaikkaa keskustasta. Joulutorin tavoitteena on myös elävöittää Pirkkalaistoria sekä houkutella uusia asiakkaita Nokian keskustaan”, kertoo elinkeinojohtaja Tiina Laakkonen.

Myyntipaikkoja on Pop up -tapahtumassa rajoitetusti ja jokaiselle paikan saaneelle ilmoitetaan myyntipaikasta henkilökohtaisesti. Kaikille myyjille järjestetään myös yhteinen infotilaisuus marraskuussa. Jos myyjähakemuksia tulee enemmän kuin myyntipaikkoja, Nokian kaupunki pidättää oikeuden valita Pop up -tapahtuman luonteeseen sopivimmat myyjät.

Lisätietoja:
elinkeinojohtaja Tiina Laakkonen, puh. 044 486 0918