Nuorisotila Nuksun ja vapaa-aikapalveluiden asiakaspalvelun muutto kirjasto- ja kulttuuritalo Virtaan

Nokian uusi kirjasto- ja kulttuuritalo Virta avataan yleisölle 19. maaliskuuta. Tiloja kalustetaan parhaillaan henkilöstön ja aineiston muuttoa varten. Pääkirjaston henkilökunnan lisäksi talossa asiakkaita palvelevat jatkossa keskustan alueen nuorisotyöntekijät, kulttuurikoordinaattorit sekä vapaa-aikapalveluiden asiakaspalvelupisteen henkilöstö. Eri toimintojen muuttojärjestelyt ja siirtyminen uusiin tiloihin aiheuttavat tilapäisiä muutoksia asiointiin ja palveluiden aukioloihin.

Kirjastio_ja kulttuuritalo Virrassa on pääkirjasto, nuorisotilat sekä kulttuuritiloja.

Vapaa-aikapalveluiden asiakaspalvelupiste muuttaa Kerholasta Virtaan

Vapaa-aikapalveluiden asiakaspalvelu siirtyy Kerholasta Virtaan maaliskuun alussa.
Nykyinen palvelupiste sulkeutuu Kerholassa torstaina 5.3. klo 15 ja on muuton vuoksi suljettuna perjantain 6.3.

Uusi asiakaspalvelupiste aukeaa Virrassa maanantaina 9.3. klo 12. Asiakaspalvelu on avoinna uusissa tiloissa 10.3. alkaen normaalisti arkisin klo 9-15, erikseen sopiessa asiointi on mahdollista myös klo 8-9 tai klo 15-17. Kulku palvelupisteeseen tapahtuu Välikadun puolelta, ei Virran pääovista.

Päätösbileet sulkevat nuorisotila Nuksun uimahallilla 29.2.

Nokian uimahallilla on toiminut nuorisotila yli 40 vuotta. Tämän aikakauden päättymistä juhlistetaan Päätösbileillä Nuksussa, Välikatu 24, karkauspäivänä lauantaina 29.2. klo 18 – 22. Tapahtumaan ovat tervetulleita niin nykyiset kuin entisetkin nuoret.

Päätösbileiden jälkeen Nuksu on muuton vuoksi suljettuna 1.-18.3. ja avaa ovensa uusissa tiloissa kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa koko talon avautuessa yleisölle torstaina 19.3.

Muuttotauon aikana Harjuniityn nuorisotila, Lautamiehenkatu 1, on avoinna normaalisti:
Tilaillat 7 -luokkalaisille – 17 –vuotiaille tiistaisin klo 16–20, torstaisin klo 16– 20 ja perjantaisin klo 17 – 22. Parillisina viikkoina tilaillat myös lauantaisin klo 17–23. Lisäksi Klubi 5.-6 –luokkalaisille perjantaisin klo 15–17 (6 -luokkalaiset voivat jäädä isojen tilailtaan klo 19 asti).

Lisätietoja:

Marko Ojala