Nokian Vanhat talot -tapahtuman liikennejärjestelyt Siurossa su 16.6.

Nokian kaupunki järjestää ensimmäisen Nokian Vanhat talot –tapahtuman sunnuntaina 16.6. klo 11-17. Mukana on 23 rakennusta eri puolilta Nokiaa, useissa kohteissa on myös oheisohjelmaa. Kolme tapahtumassa mukana olevaa taloa sijaitsee Siuronkalliolla: tapahtumapäivänä ovet ovat avoinna Siuron kirkossa (Siurontie 69), Siuron vanhassa pappilassa (Siurontie 67) ja Polvianderin tilalla (Vesitie 11). Avoinna ovat myös Ossi Somman veistospiha, Knuutilan kartano ja Siuron koulu.

Siuronkalliolla on liikenteenohjaus su 16.6. klo 11-17. Ohjaajat ovat Jukolanahteen, Vesitien ja Majatalontien risteyksissä. Rajoitamme tapahtumayleisön ajoa Siuronkallion kapeille kujille, jotta liikenne ei ruuhkautuisi yleisön pyrkiessä autolla Vesitiellä sijaitsevan kohteen pihaan. Asukasajo Siuronkalliolle on sallittu normaalisti.

Näiden kohteiden tapahtumavieraiden pysäköinti tapahtuu Siuronkosken ranta-alueella ja Satamatien varressa, jossa liikenteenohjaajat opastavat vapaille paikoille. Ossi Somman veistospihassa, Knuutilan kartanolla ja Siuron koululla on omat pysäköintipaikat.

Pahoittelemme tapahtumasta mahdollisesti asukkaille aiheutuvaa tilapäistä haittaa.

Katso kaikki tapahtumapäivän tutustumiskohteet ja päivän ohjelma

Lisätietoja:
Nokian kaupungin kulttuuripalvelut, p. 040 7799 009