Nokian kaupunki palkitsee ensimmäistä kertaa vuoden vapaaehtoistoimijan – esityksiä palkittavista voi antaa 15.10. saakka

Nokian kaupunki palkitsee kuluvana vuonna ensimmäistä kertaa Vuoden vapaaehtoistoimijan. Stipendillä voidaan palkita yksityishenkilö, yhdistys tai muu toimija, joka on tehnyt pitkäaikaista vapaaehtois- tai hyväntekeväisyystyötä Nokialla. Palkinto julkistetaan ja luovutetaan Nokian kaupungin itsenäisyyspäivän juhlassa 6.12.2019.

Itsenäisyyspäivänä luovutetaan perinteisesti myös Nokian kaupungin kulttuuripalkinto, vuotuiset Liikuntateko- ja Nuorisotekopalkinnot sekä liikuntastipendit ansioituneelle nuorelle urheilijalle sekä joukkueelle, seuralle tai liikuntatoimijalle. Kannustusstipendillä voidaan lisäksi palkita nuori, joka on osoittanut erityistä aktiivisuutta ja toiminut esimerkkinä ja innostajana muiden nuorten keskuudessa.

Kulttuuripalkinto myönnetään nokialaiselle henkilölle tai yhteisölle ansioista Nokian taide- ja muun kulttuurielämän edistämiseksi taikka merkittävästä kulttuuriteosta. Kulttuuripalkinto voidaan jakaa usean henkilön kesken.

Liikuntatekopalkinto myönnetään nokialaiselle henkilölle tai yhteisölle merkittävästä liikunta- tai urheiluteosta tai muusta työstä Nokian liikuntaelämän edistämiseksi ja kehittämiseksi. Nuorisotoimijapalkinto myönnetään henkilölle tai yhteisölle merkittävästä nuorten parissa tehtävästä työstä.

Jätä esityksesi palkittavista 15.10. mennessä
Esityksiä stipendien ja palkintojen saajiksi voi tehdä 15.10.2019 asti toimittamalla ne kirjallisine perusteluineen vapaa-aikapalvelujen toimistoon postitse: Nokian kaupunki, vapaa-aikakeskus, PL 2, 37100 Nokia tai sähköpostilla: vapaa-aikakeskus(at)nokiankaupunki.fi.

Palkinnon tai stipendin saajan kotipaikka voi olla muukin kuin Nokia, mikäli teko liittyy merkit-tävällä tavalla Nokiaan. Päätöksen palkittavista tekee vapaa-aikajaosto.

Lisätietoja antaa Marko Ojala, vapaa-aikajohtaja, p. 040 7799 068 tai marko.ojala(at)nokiankaupunki.fi.