Nokian kaupunki hakee kahvilayrittäjää Hinttalan kotiseutumuseolle

Hinttala on viehättävä museoalue ja kesäinen kohtaamispaikka Nokian keskustassa. Nokian kaupungin kulttuuripalvelut järjestää Hinttalassa pääsääntöisesti kesäisin ja joulun alla tapahtumia ja näyttelyitä yhteistyössä taide- ja kulttuuritoimijoiden kanssa. Merkittävän osan kokonaisuudesta muodostaa kahvila, johon nyt haetaan yrittäjää. Nokian kaupunki vuokraa Hinttalan kotiseutumuseon pytinkirakennuksen kahvilatoimintaa varten yksinoikeudella 1.5.2020 alkaen toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella.

Tarkemmat hakemusohjeet ja kahvilan pohjapiirustuksen saa pyydettäessä myös vapaa-aikapalveluiden asiakaspalvelusta p. 03 5652 0100 tai vapaa-aikakeskus@nokiankaupunki.fi.

Vapaamuotoinen kirjallinen hakemus tulee lähettää Nokian kaupungille 30.11.2019 mennessä joko sähköpostitse vapaa-aikakeskus@nokiankaupunki.fi tai osoitteeseen Nokian kaupunki, Vapaa-aikapalvelut, PL 2, 37101 Nokia (kuoreen viite ”Hinttalan kahvila”).

Kahvilassa järjestetään näyttötilaisuus ti 12.11.2019 klo 17. Kiinnostuneita pyydetään ilmoittamaan saapumisestaan ennakkoon ma 11.11.2019 mennessä osoitteeseen kulttuuri@nokiankaupunki.fi

LISÄTIEDOT
Kahvilan hakemusasiat: vapaa-aikajohtaja Marko Ojala p. 040 77 99 068
Hinttalan tapahtumat ja toiminta: kulttuurikoordinaattori Pia Keltti p. 040 133 4101