Nokian kaupunki etsii kesäksi jäätelökioskiyrittäjiä Pirkkalaistorille

Nokian kaupunki etsii vuonna 2000 – 2002 syntyneitä nuoria jäätelökioskiyrittäjiksi kesäksi 2019 Nokian Pirkkalaistorille. Pirkkalaistorille on suunniteltu Minetti-jäätelökioskia, jossa nuoret voivat kokeilla yrittäjyyttä pienellä porukalla.

Minetti-jäätelökioski- ja kahvilayrittäjiksi voi hakea yksin tai yhdessä kahden, kolmen tai neljän nuoren porukalla. Nokian kaupunki tarjoaa tukea yrittäjyyteen ja markkinointiin. Kaupungin lisäksi mukana hankkeessa ovat Tampereen seudun ammattiopisto Tredu sekä 4H-yhdistys. 4H-yhdistys tarjoaa nuorille myös yrittäjyysvalmennusta kevään aikana.

Jäätelökioskin yrittäjäksi haetaan vapaamuotoisella hakemuksella, joka tulee toimittaa 13.3. mennessä sähköpostilla osoitteeseen tiina.rinne-jarvensivu@nokiankaupunki.fi.

Lisätietoja:
Tiina Laakkonen, elinkeinojohtaja, Nokian kaupunki, p. 044 486 0918