Myynnissä käytöstä poistettua irtaimistoa

Nokian kaupunki myy huutokaupalla käytöstä poistettuja työkoneita, kalusteita, keittiökoneita ja leikkivälineitä.

Pieni punainen traktori leikkaa nurmikkoa kesällä Penttilänpuistossa.

Nokian kaupunki myy huutokaupassa käytöstä poistettua irtaimistoa. Myynnissä on muun muassa työkoneita, kalusteita, keittiökoneita, leikkivälineitä ym.

Huutoaika vaihtelee tavaran mukaan. Osa huutokaupoista umpeutuu 13.6. ja osa 18.6.2018. Tavarat myydään määriteltynä myyntiaikana suurimman tarjouksen tehneelle.

Ostaja vastaa ostamansa kaluston noudosta sekä kiinteän kalustuksen mahdollisesta irrottamisesta erikseen ilmoitettuna ajankohtana.

Myytävät tavarat tulevat porrastetusti myyntiin Kiertonet.fi -sivustolla.

Huutokauppa on kaikille avoin. Nettihuutokaupassa tarjouksen tekevien tulee luoda itselleen käyttäjätili, jonka kautta huudot tapahtuvat.Huutokauppapaikkaan voi tutustua etukäteen osoitteessa kiertonet.fi.