Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu 23. maaliskuuta Kerholassa

Nokian kaupunginvaltuuston kokous pidetään maanantaina 23.3. klo 18. Kokous järjestetään poikkeuksellisesti Kerholan juhlasalissa. Kokous on siirretty suurempiin tiloihin, jotta kokoukseen osallistujat voivat istua etäämmällä toisistaan koronaviruspandemian vuoksi annettujen ohjeiden mukaisesti.

Kokouksen esityslistalla on muun muassa Nokian kaupungin lasten ja nuorten hyvinvointisuunnitelma vuosille 2019 – 2020 sekä kaupungin osallistuminen Suomi-Rata Oy:n omistamiseen ja rahoittamiseen. Kokouksessa päätetään myös asemakaavan muutosta, joka mahdollistaa uuden hyvinvointikeskuksen rakentamisen vanhan terveyskeskuksen tontin yhteyteen. Lisäksi käsitellään lisämäärärahan myöntämistä uuden röntgenlaitteen hankintaan Vihnusasemalle. Vanhalla terveyskeskuskiinteistöllä sijaitseva kuvauslaite ei ole siirrettävissä. Esityslistalla on myös säästö- ja tulonmuodostussuunnitelma vuosille 2020 – 2022.

Koko esityslista on luettavissa täällä: Kaupunginvaltuuston 23.3.2020 esityslista.

Koronaviruspandemian vuoksi annettu julkisten kokoontumisten rajoittaminen kymmeneen henkilöön ei koske kuntien luottamustoimielimiä. Kokous on julkinen, mutta kokoontumisrajoituksen vuoksi yleisön määrä on rajattu 10 henkilöön.

Kokousta ei voi tällä kertaa seurata Twitterissä. Kaupungin tiedotus työskentelee tiiviisti koronaviruspandemiaan liittyvissä viestinnän tehtävissä.

Valtuuston kokousten päätöksistä julkaistaan uutinen kaupungin verkkosivulla tiistaina 24.3.

Pöytäkirja julkaistaan verkossa perjantaina 27.3.