Ikäihmisille uusia vuokra-asuntoja

Nokian kaupungin tilapalvelut tarjoaa vuokralle asuntoja uudesta hoivakodista osoitteessa Vihnuskatu 5 B. Asunnot on suunnattu ensisijaisesti ikäihmisille. Vapaana on kuusi 37,7 m2 kokoista ja kymmenen 24,8 m2 kokoista asuntoa.

Uudessa toimintamallissa asuntohakemuksien käsittely ja asukasvalinnat tehdään yhdessä ikäihmisten palveluiden asiakasohjauksen kanssa. Asukasvalinnoissa huomioidaan esimerkiksi hakijan mahdollinen hoivan ja palveluiden tarve sekä asumisolosuhteet.

Henkilökohtaisen palvelutarpeen arvioinnin perusteella asiakkaalle on mahdollista myöntää esimerkiksi tuki- ja kotihoidon palveluita (mm. ateria- ja turvapalvelu).

Asuntoja haetaan lomakkeella, joka löytyy Nokian kaupungin verkkosivuilta osoitteesta www.nokiankaupunki.fi/vuokra-asunnot. Asunnoista kiinnostuneet voivat myös olla yhteydessä Nokian kaupungin asiakasohjaukseen (asukasvalinnat) tai isännöitsijä Petri Uosukaiseen (asunnot).

Nokian kaupungin asiakasohjauksen yhteystiedot:

Asiakasohjaajat ovat tavoitettavissa ma – pe klo 8 – 14. Tarvittaessa voit jättää viestin vastaajaan.

Aseman, Poutun ja Alisen alueet
Puhelin 044 486 1050

Kavolin alue sekä Alhoniityn, Harjuniityn, Siuron ja Linnavuoren alueet
Puhelin 040 133 4449

Etelä-Nokian alue
Puhelin 040 133 4711

Kankaantaan, Myllyhaan, Aaroninkorven ja Lehtimäen alueet
Puhelin 040 133 4609

Asiakasohjauksen sähköpostiosoite on asiakasohjaus@nokiankaupunki.fi

Lisätiedot asunnoista:

Petri Uosukainen
isännöitsijä,
Nokian kaupunki
etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi

Pohjakuva 37,7 m2:n asunnosta. Klikkaa kuva isommaksi.
Pohjakuva 24,8 m2:n asunnosta. Klikkaa kuva isommaksi.