Harjuniityn uusien omakotitonttien haku on käynnissä

Nokian kaupunki luovuttaa haettavaksi 32 uutta omakotitonttia Harjuniitystä. Tonttien hakuaika alkaa 18.8.2017 ja päättyy 4.9.2017 klo 12. Tonttiarvonta suoritetaan 7.9.2017 Nokian kaupungin valtuustosalissa.

Harjuniityn harmaa logo, jossa näkyy Harjuniitty-nimen lisäksi pientaloja, puita ja aurinko.

Haettavina olevat Harjuniityn 3. vaiheen tontit löytyvät Nokian kaupungin uudesta tonttien karttasovelluksesta. Karttasovelluksessa on tiedot mm. tonttien pinta-aloista, hinnoista ja asemakaavamääräyksistä. Jokaisen tontin kohdalta löydät myös tonttikohtaiset hakuohjeet ja -lomakkeen sekä luovutusehdot.

Harjuniitty on Nokian uusin asuinalue, joka sijaitsee noin kolme kilometriä kaupungin keskustasta. Alueelle on hyvät kulkuyhteydet ja asukkaita palvelevat myös Tampereen seudun joukkoliikenteen bussit.