Asiakastyytyväisyys

Perusturvapalveluissa tavoitteenamme on asiakasta ja potilasta arvostava, turvallinen palvelu ja laadukas hoito ja hoiva. Pyrimme hyvään palvelukokemukseen kaikissa asiakaskontakteissamme.

Asiakas- ja palvelukokemuksen mittaaminen

Vastaamalla oheiseen palvelukokemusmittariin annat meille arvokasta tietoa palvelujemme kehittämiseksi! Lomakkeen täyttämiseen menee aikaa 2 – 5 minuuttia riippuen kirjoittamasi vapaan tekstin määrästä. Palautelomakkeeseen ei tietoturvasyistä tule kirjata henkilötunnuksia, pankkitilinumeroita, varallisuustietoja tai muuta arkaluontoista tietoa kuten esimerkiksi yksityiskohtaisia terveystietoja.

Kiitos palvelukokemuksesi jakamisesta kanssamme!

Vihnuksen terveysaseman asiakastyytyväisyys

Perusterveydenhuollon avovastaanottopalveluissa Vihnusasemalla kerätään asiakastyytyväisyystietoja aulatiloihin sijoitetuilla painalluslaitteilla. Automaattiset raportit asiakastyytyväisyystiedoista muodostuvat saaduista vastauksista viimeisen 30 päivän ajalta. Kuvaaja kertoo Nokian terveyspalveluiden avovastaanottotoiminnan asiakastyytyväisyyden NPS-lukuna.