Asiakaskokemus

Tavoitteenamme on asiakasta ja potilasta arvostava, turvallinen palvelu ja laadukas hoito ja hoiva, sekä hyvä palvelukokemus.

Asiakas- ja palvelukokemuksen mittaaminen

Kehitämme perusturvapalveluissa toimintaamme ja palvelutuotantoamme muun muassa asiakas- ja potilaskokemusta mittaamalla. Vastaamalla oheiseen palvelukokemusmittariin annat meille arvokasta tietoa palvelujemme kehittämiseksi! Lomakkeen täyttämiseen menee aikaa 2 – 10 minuuttia riippuen kirjoittamasi vapaan tekstin määrästä.

Palautelomakkeeseen ei tietoturvasyistä tule kirjata henkilötunnuksia, pankkitilinumeroita, varallisuustietoja tai muuta arkaluontoista tietoa kuten esimerkiksi yksityiskohtaisia terveystietoja.

Palautteet käsitellään luottamuksellisesti. Mikäli täytät kyselylomakkeeseen yhteystietosi ja asian, johon haluat vastauksen, sinulle vastataan kahden viikon kuluessa palautteesi käsittelystä.

Kiitos palvelukokemuksesi jakamisesta kanssamme!

 

Asiakas- ja palvelukokemusmittarin tulokset