Asiakasraati

Sosiaalityön asiakasraati on perustettu Nokialle syksyllä 2014 aikuissosiaalityön kehittämishankkeen (SOS II-hanke) tuella. Raadin tavoitteena on saada asiakkaat mukaan palveluiden kehittämiseen.

Asiakasraati koostuu sosiaalipalveluita tuntevista asiakkaista, joilla on halua ja intoa vaikuttaa palveluiden suunnitteluun, toteuttamiseen, kehittämiseen ja arviointiin. Tarkoituksena raadissa on keskustella, pohtia ja viedä eteenpäin yhteisesti sovittuja kehittämisideoita Nokian kaupungin perusturvakeskuksen ja verkoston työntekijöille sekä päättäville tahoille. Asiakasraatilaiset voivat myös tulla esittelemään kehittämisideoita eri tahoille ja tarjota asiakasnäkökulman palveluiden suunnitteluun myös erilaisissa työryhmissä.

Raati kokoontuu noin joka toinen kuukausi ja se työskentelee kokouskäytännön mukaisesti esityslistan ja muistioiden avulla.

Kevään viimeinen asiakasraati pidetään ke 23.5. klo 14.15-15.45 kokoushuone 301 Harjukatu 21.