Asiakasraati

Sosiaalityön asiakasraati on perustettu Nokialle syksyllä 2014 aikuissosiaalityön kehittämishankkeen (SOS II-hanke) tuella. Raadin tavoitteena on saada asiakkaat mukaan palveluiden kehittämiseen.

Asiakasraati koostuu sosiaalipalveluita tuntevista asiakkaista, joilla on halua ja intoa vaikuttaa palveluiden suunnitteluun, toteuttamiseen, kehittämiseen ja arviointiin. Tarkoituksena raadissa on keskustella, pohtia ja viedä eteenpäin yhteisesti sovittuja kehittämisideoita Nokian kaupungin perusturvakeskuksen ja verkoston työntekijöille sekä päättäville tahoille. Asiakasraatilaiset voivat myös tulla esittelemään kehittämisideoita eri tahoille ja tarjota asiakasnäkökulman palveluiden suunnitteluun myös erilaisissa työryhmissä.

Raati kokoontuu noin joka toinen kuukausi ja se työskentelee kokouskäytännön mukaisesti esityslistan ja muistioiden avulla.

Tule mukaan sosiaalipalveluiden asiakasraatiin!

Tule kuulemaan lisää asiakasraadista Nokian perusturvakeskukseen:

Saman sisältöiset infotilaisuudet virastotalolla, osoitteessa Harjukatu 21
1. tiistaina 18.8.2020 klo 14-15:30, 3. kerros, kokoushuone 301
2. tiistaina 1.9.2020 klo 14-15:30, 2. kerros, kokoushuone 201

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

Lisätietoja:
sosiaalityöntekijä Helvi Ulvila
p. 050 3958 758 (ma-pe klo 11-12), helvi.ulvila@nokiankaupunki.fi
sosiaaliohjaaja Lumi Karjalainen
p. 040 7799 290 (ma-pe klo 11-12), lumi.karjalainen@nokiankaupunki.fi