Terveyspalvelujen puhelinliikenteessä uusi häiriötilanne


Terveyspalvelujen puhelinpalvelussa on ilmennyt uusi häiriötilanne, minkä johdosta emme pääse purkamaan takaisinsoittoa odottavia puheluita. Viasta ja palvelun ruuhkautumisesta johtuen emme pysty vastaamaan kaikkiin torstaina 20.8. jätettyihin takaisinsoittopyyntöihin. Vikaa selvitetään ja se korjataan mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilannetta.

Miehen kädessä on kännykkä, jota hän näppäilee.

Häiriötilanteen aikana asiakkaiden tulee päivystyksellistä hoitoa vaativissa asioissa hakeutua suoraan kiirevastaanotolle (Vihnuskatu 3).

Kiireettömissä asioissa toivomme yhteydenottoa ensisijaisesti sähköisen Klinik-asiointikanavan kautta.

Mikäli epäilet koronavirustartuntaa, täytä Omaolon koronaoirearvio verkossa.

Reseptien uusintapyynnön voi tehdä Omakannassa 24/7.