Nokian kaupunginvaltuuston kevätkauden viimeinen kokous pidetään 6. kesäkuuta klo 18

Maanantaina 6. kesäkuuta kaupunginvaltuuston kokouksessa käsitellään viime vuoden arviointikertomusta, tilinpäätöstä, hyvinvointitilinpäätöstä sekä henkilöstöraporttia. Esityslistalla on lisäksi muun muassa lisämäärärahaesitys Harjuniityn monitoimikentän rakentamiseen sekä Nokian ratapihan kehittämishankkeen päivitetty toteuttamissopimus. Kokousta voi seurata klo 18 alkaen suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalla.

Koko esityslista on luettavissa verkossa: Nokian kaupunginvaltuuston 6.6. kokouksen esityslista.

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon sisällä kokouksesta.

Yleisö voi seurata kokousta myös paikan päällä kaupungintalon valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23. Kokouksen päätösten seuraaminen onnistuu myös Twitterissä. Tiedotus twiittaa kokouksen päätöksistä tunnisteella #NokiaValtuusto.

Kaupunki julkaisee valtuuston kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuillaan tiistaina 7.6. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 10.6.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,