Kirjaston lainattavat LP-levyt

Nokian kaupunginkirjastossa on monipuolinen kokoelma, josta yhden osan muodostaa lainattava LP-levykokoelma. Kokoelmasta löytyy klassikoita niin taidemusiikista, jazzista, rockista kuin popistakin -ja paljon muuta.

Tilanpuutteen vuoksi vinyylit sijaitsevat musiikkikirjastonhoitajan työhuoneessa, mutta ne ovat silti lainattavissa. Henkilökunta hakee pyynnöstä levyt asiakkaalle. LP-levyjen laina-aika on 4 viikkoa. Kokoelmaan kuuluu mm. oopperamusiikkia, elokuvamusiikkia, kansanmusiikkia, orkesterimusiikkia, poppia, rockia, jazzia, viihdemusiikkia sekä kirjallisia äänilevyjä.

Lisätietoja antaa Nokian kaupunginkirjaston musiikkikokoelmasta vastaava erikoiskirjastonhoitaja Matti Pajuniemi p. 050 3956 216.