Kaupunginvaltuusto kokoustaa 13.9. – voit seurata kokousta netissä suorana lähetyksenä

Nokian kaupunginvaltuuston sähköinen kokous pidetään maanantaina 13.9. klo 18 alkaen. Yleisö voi seurata kokousta suorana YouTube-lähetyksenä tai saapumalla Nokian kaupungintalolle.

Kokouksessa käsitellään kaupunginvaltuutettu Seppo Kallion eropyyntöä ja valitaan hänen tilalleen jäsen kaupunginvaltuustoon, jäsen rakennus- ja ympäristölautakuntaan sekä varajäsen kaupunginhallitukseen. Lisäksi asialistalla on muun muassa kahden asemakaavan muutokset sekä osavuosikatsaus.

Koko esityslista: valtuuston kokouksen 13.9. esityslista.

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin Youtube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Kokouksen päätösten seuraaminen onnistuu myös Twitterissä. Tiedotus twiittaa kokouksista tunnisteella #Nokiavaltuusto.

Yleisö voi seurata kokousta lisäksi kaupungintalon valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23. Tilaisuudessa noudatetaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa sekä suositellaan kasvomaskin käyttöä.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 14.9. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 17.9.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,