Asiakaspalaute

 

Perhepalveluiden tavoitteena on asiakasta arvostava ja asiantunteva palvelu sekä asiakkaan kokemus kuulluksi tulemisesta. Tavoitteen saavuttamiseksi perhepalveluissa kehitetään toimintaa asiakaspalautteiden perusteella.

Alla olevaan palvelukokemusmittariin vastaamalla annatte meille arvokasta tietoa palvelujemme kehittämiseksi asiakkaiden tarpeiden mukaiseksi. Lomakkeen täyttämiseen menee aikaa 2 - 10 minuuttia riippuen kirjoittamanne vapaan tekstin määrästä.

Palautelomakkeeseen ei tietoturvasyistä tule kirjata henkilötunnuksia, pankkitilinumeroita, varallisuustietoja tai muuta arkaluontoista tietoa kuten esimerkiksi yksityiskohtaisia terveystietoja.

Palautteenne käsitellään luottamuksellisesti. Mikäli täytätte kyselylomakkeeseen yhteystietonne ja asian, johon haluatte vastauksen, teille vastataan kahden viikon kuluessa palautteenne käsittelystä.

Kiitos palautteestanne!

Asiakaspalautelomake avautuu tästä linkistä